fredag 27. mars 2009

Fem Måneder Seinere Lol

Så nå tenkte eg det va på tide me ein nye blogg. Folk har sikkert slutta å kikka på denne siå nå, men eg sga prøva å begynna å legga inn blogger osv her. Men ikkje någe masing, då gidde eg ikkje!

Då va det bare 2 måneder te eg komme jem! Som di fleste vett, så komme jo mamma, Stian og Kim bort på slutten av året. Eg fant nettopp ud di hjemma, og vertsfamilien min vett når di komme, men ingen vil fortella meg! Eg tror kanskje di vil at det sga ver ein overraskelse fordi di komme te å komma før graduation! Men eg tør jo ikkje å forventa någe. Eg glede meg iallefall heilt sinnsykt te di komme! Når di komme sga me rondt i USA. Di sga leia ein bil her, og ver her i någen dager, før me kjøre mot NYC. På veien sga me innom Niagara Falls. Me sga bo i New York City i rondt fem dager før me flyr te Orlando. Der sga me leia ein nye bil, men me har ikkje fonne et hotell eller någe ennå, fordi me vett ikkje om me vil bo i Orlando eller Miami. Så reise me jem fra Miami den 15. Juni, så e eg hjemma den 16. Juni! Der sga ebby, og forhåpentligvis resten av gjengen komma å henta meg:)

Siden den siste bloggen har det skjedd masse. Den største forandringen e vell Jed, så eg må vell fortella litt om han. Me møttes i November, på ein fest. Me begynte vell å holda på i Desember, tror eg, og nå e me samen. Han går på universitet, og e ett år eldre enn meg. Det som skjedde va at eg begynte å ver me Jed uden at vertsfamilien min visste om det. Eg ville ikkje sei någe, fordi eg vett di e litt konservative, og eg va redde di ville sei nei te at eg konne fortsetta å ver me han. Det va nå nylig at di fant ud at me har vert me kverandre flerre ganger i ugå i flerre måneder. Eg brøyd to store regler, som konne fått meg hjemsendt. Og det gjorde det nesten og. Men me fekk snakkt om det, og eg blei ikkje hjemsendt, men det bler strengere for meg fra nå av. Og det forventa eg vell egentlig. Men eg får fortsetta å ver me Jed fordi min mamma og pappa sa det va greit. Jed vil eg sga komma tebage te USA itte vgs. Det vil eg ikkje tenka på akkorat nå. Eg trenge litt tid te å finna ud akkorat kor seriøst dette e. Men ikkje ver redde, eg sga komma hjem uansett, hehe.

Sånn ellers går det fint. Eg prøve å holda meg opptatt me saker og ting. I kvell sga eg øve te ei veninna som hette Alicia. Jed og meg sga gå på Prom samen, og det e mindre enn ein måned te, så imårå sga meg og Jed reisa te ei butikk som e 1 og ein hall time vekke for å finna ein kjole te te meg! Denne butikken har 5000 kjoler, og di som kjenne meg vett at eg e skikkeli kresen, men eg må vell konna finne ein eg lige der. På kvelden sga be ud å spisa på ein kinarestaurant der di lage maden forann deg. Akkorat som på film jo!

Eg spelte jo fotball før jul, men her e det sånn at di forskjellige sportene vare bare i någen få måneder. Nå vurdere eg å begynna me friidrett itte eg fant ud i dag at eg e ganske flinke i hekk. Eg e ikkje gla i å springa, men 100 meter hekk kan ikkje ver så gale? Så me får se ka eg finne ud. Eg må nok bestemma meg iløp av helgå. Det går kjempefint me karakterene mine nå. Har A i alle fag, stemme det. Som sagt, skolen e ikkje vanskelig her, og det klage eg ikkje på. Komme sikkert te å få et sjokk når eg komme jem då, men den tid, den sorg.

Eg e nesten ferige me lappen og. Har bare oppkjøring igjen, og den sga eg ta itte Spring Break, som e om ei uga. Gralla te Ebby og June som har lappen by the way. Det e konge! Den fysste mandagen itte me har fått fri reise eg me vertsfamilien te Tennessee. Der sga me besøga slekt og familie, og det sga visst ver någen få på min alder, så me får se koss det går. Eg e bare glae for å få reist litt, og få sitt någe. Det e ein av di tingå eg sgo ønskt eg konne fått gjort merr av. Maren som e i Arizona vil at eg sga komma å besøga na, og det har eg kjempelyst te! Men eg vetikkje koss det blir itte heile denne situasjonen me at eg nesten blei sendt hjem. Min plan e å venta litt, og eg sga prøva å bare ver snille fra nå av, så kan det ver di lar meg få reisa.

Okei, det va alt eg kom på å skriva. Det va vell nok. Så får dåkk fyra på me någen kommentarer så eg vett at det e faktisk någen som lese på denne bloggen! Savne dåkk kjempemasse, glede meg te å se dåkk igjen<3

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Konge me nytt innlegg i bloggen din;) kjekt du har det bra:D me glede oss te du komme hjem.. men eg fatta ikje heilt det der me 2 store regler du hadde brutt, ka det va for någe? å kati spring break e ? å eg fatta kje heilt det me lappen tror eg:P kati du hadde oppkjøring? tenk at lille deg snart kan ha lappen;)
Hekkan det nerme seg sommer :D eg hente deg på flyplassen me bilen miin.. eg gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeede meg ;)

Kos fra ebby

Anonym sa...

jeess endelii høørre me ifra dg june:D:D:D årh jaa glede åss så sykt t du kjeme heim;) d e isje lenge t nå vettu:) så sga me t syyden å ha d KONGED:D men ja.. d der reglene du brøyd.. va d at du va me jed liksåm?.. strenge:S
ahhaha ja du trenge vel 5000 kjoler å velga mellom så kresen så du e:p haah... me åg sga på ball snart.. 14 april.. mn ja, at du sga kåmma å besøga jed itepå.. HM::. spørs åm du får låvt å reisa ifra åss ijen når du kåmme jem;) hehe tror eg IISJEE;) då sga me piigede ha dg får åss sjøl:D eg suns d e så fantastisk kult alt d du får oppleva!! eg vurdere å reisa t utlande itte videregående å studera videre i cananda eller polen eller någe sånn.. ebby åg kansje?! får sjå:p mn ja.. tenke å snakke mye åm dg asså, isje tro me har glemt dg heheheh d går isje:D bler KOOONGEEEEEEEEEEEE når du kjeme heim;) ååårh.. glede mg:)))ja mn d e ivertfall bra du legge nytt inlegg, me e alltid intereserte i koss du har d vettu vennen:) Alllle detaljer vil me hørra:) reis, kos dg, å ha d konge, tenk dette e ein opplevelse for livet! du e heldige:) eg tror eg vett kati familyen din kåmme men eg vil isje sei d viss di vil d sga ver ein overaskelse:P
e snakkes juniiiii;) kos dg! miss ju:)<3 fra yvååån:)

Anonym sa...

Eg brøyd to store regler ja, eg trodde eg hadde fortalt ka det va? Hadde ikkje så lyst å legga ud kom ka det va hehe. Spring break begynne den fyssta helgå i April, så reise eg te Tennessee på mandagen og komme jem på fredagen. Og ugå itte der sga eg se om eg kan få oppkjøring. Vetikkje ka dato det blir..

Vil dåkk reisa te Polen eller Canada? Ka faadår e kjekt me Polen?

Fraaa June:)

June den kule sa...

EG VETT KA REGLENE VAA B-)
Tapere! ;) haha! nei men det va kjekt å hørre fra deg June :)
Men husk at når dåkk e i orlando MÅÅ dåkk gå innom disney world! Der e det heilt fantasktisk magisk!Hahaha, men Polen eie jo B-) Alle de digge polakkene du kan finne deg der Yvån, hæ? ;)
Glede meg til å hørre mer fra deg Juun;)
Prades <3