lørdag 6. september 2008

Ka har sjedd siden sist?

Ok, kor sga eg begynna. Dagene går max fort her borte. Eg bler kjørt te skolen kver dag av ei eg spele fotball me som hette Liz:) Det hadde eg aldri gidda, hehe. Så begynne skolen 07.40. Det e ein del lekser, men i gjengjeld lette prøver der det går i avkryssning, sant og usant osv. I kantina har di den type mad du kan tenka deg. Hamburgere, pizza, nuggets osv. Det e vanskelig å holda seg på mattå, men eg sga nok klara det. Itte skolen e det fotball trening i to timer. Kver dag! Så har me kamper 1 eller to kamper i ugå. Eg har spelt to te nå og scort 1 mål på begge;) Sga og spela kamp seinere i dag.

Sist helg va eg å shoppa. Fekk endelig brukt litt penger. Blei tilbudt jobb på ein butikk som hette Abercrombie & Fitch, som e som peak i Norge. Løye. I går va eg og såg på fotballkamp, det e ein ganske big deal. Det e gutter fra skolen eg går på som spele, og sykebil og politi e te stede.

Og så va det teamdinner me lage. Måtte nesten rolla ud av lokalet så goe maden va. I dag e det som sagt kamp for meg, itte det sga eg på et graduation party. Broren te ein eg har blitt kjent me har blitt ferige me college, så får me se koss det bler. Imårå e det kjerkå, offdå. Men seinere e det bonfire, der me sga grilla marshmallows, og laga s'mores. Som består av marshmallows, kjeks og sjokolade. Nam.

Nå klare eg ikkje komma på marr å skriva. Lage sikkert ein ny blogg itte helgå. Så får dåkk kosa dåkk der hjemma!


June

1 kommentar:

June sa...

nei nå må du få fart på dette Juun!
syns det går litt tregt eg!
Kan ikje du gi beskjed når du e på dataen? eg vil snakke med deg snart:D
<3