lørdag 23. august 2008

For ein dag!

Itte ein ganske sleden start på dagen bestemte eg meg for å ta meg samen. Spiste frokost, tog et langt bad og va me rondt i nabolaget me Shelby og Sidney. Der fekk eg møda någen naboer osv. Alle e kjempehyggelige!

Seinere va meg og vertspappa Jim nere på skolen, som tar ca 5 minutter å kjøra te, og snakkte me rådgiveren på skolen. I løp av helgå ska eg velga fag og på mandag bler timeplanen min satt opp. Fagene eg sga ha e Spanish, English, U.S Government, Geometry, P.E, Sociology, og enten Yearbook, eller et fag som hette On Your Own. Yearbook e ein klasse me folk som liksom lage skolebokå som bler gitt ud, og tar bilder av folk osv. Easy peasy og ganske kjekt fag syns eg det hørtes ud som. On Your Own e sånn fag der du lere litt forskjellige ting som å laga mad osv.

Itte det reiste me te ein litt større by for å kjøba litt forskjellige ting te romme og badet mitt. Me jekk på wallmart og det e sykt stort! Der kjøpte eg to fake blomster te romme, forskjellige loktelys, nytt dusjforheng, et sånn teppe te å ha foran dusjen, ein skittentøyskurv, et te lys på sånn fad me sand i. Kjøpte ein del ja. Va og i ein aen butikk å kjøpte radio te å ha på bade.


Itte ein goe shoppingronde møtte me vertsmamma Judy og jekk å spiste på Tacobell, nam nam seie eg bare. Så ga di meg sånn gratis mango og jordberslush og sa ''Welcome to America!''. Det va ganske kjekt. Så va det tid for å reisa jem.




Bare sånn ein halltime itte eg va komt jem blei meg og Sydney henta av bestevenninå te Sidney og hennas foreldre, di bor rett øve gadå. Så kjørte me på fotballkamp! Di betalte inngangen for meg og va kjempegreie. Tenk at me måtte betala for å se ein High School kamp, hmm. Uansett, på kampen hadde lagene kver sitt sånn marching band og cheerleadere. Det va akkorat som på film:P



Plutselig donke ei dama meg på skulderen mens eg sitte å ser på kampen, og spør om eg e utvekslingsstudenten fra Norge. Så begynne ein lange samtale som ende me at hu damå ringe datterå si og får na te å komma bort der me satt for å hilsa på meg. Datterå hennas hetta Devon og va junior. Det e et trinn onna meg, men hu e liga gammale så meg fordi seniorene e egentlig et år eldre enn meg. Javell, så endte det me at eg va me Devon bort for å møda alle vennene hennas. Huske jo ikkje hallparten av navnene. Så begynne me å snakka om sport, og om eg lige fotball, altså soccer. Så ende det jo me at eg bler me bort te treneren deiras og før eg ane det så e eg me på lage! Klovn:P Så imårå sga eg ner å se på når di ska spela, Devon å morå hennas sga henta meg. Så begynne trening på Mandag itte skolen! Eg har jo ikkje me meg fotballsko eller någen ting men di sko visst fiksa det. Det laget eg sga ble me på då e liksom det dårliga laget, og det e vell der eg hørre hjemma og, så I don't mind. Eg forsto det sånt at det va merr det sosiala som gjaldt istedenfor fotballen. Hørres jo strålande ud!

Imårå ska eg se finalen mellom Norge & Russland fordi ann går sånn 2 på nattå her så me sga ta ann opp:) Seinere bler det jo fotballkamp så får me se ka som skjer! Eg har det iallefall mye bedre nå. Men nå må eg sova litt, klokkå e kvart på 12 her, og eg har ikkje sove på 20 timer eg! Gla i dåkk og alt det der, håbe dåkk har det bra, husk å oppdatera meg om ka som skjer jemma nå! Sorry hvis det blei litt mye å lesa, men jaja, det e dåkk så mase sånn:P


June

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, det hørrtes bra ud! Men du har liksom ikje skreve någe om familien.. E de kjekke? E d liksom lett å snakka engelsk heila tiå? Lige du maden?
Konge at alle e så vennlige då, åsså ska du spela fotball. D bler sikkårt konge ;)
Men du skreiv kje for møye, bare kjekt når du skrive om alt

June sa...

Ååå! det såg dødsgøy ut der borte:D
Konge at du legge ut bilder og! Det må du forsette med;)

Anonym sa...

ja d bler bra dette june:)! forstår at d va litt vankeli fuste dagen, mn som du ser nå så bler d bedre des lengre du e dr:) nå har du låvt å legga ud bilder av familie, venner skolen å sånt.. me vente spent;) kosa dg i dag me jill å di ellår ka di hetta:p å så må du ha ein strålande dag på skolen:D luuv ju:)<3

lene^^ sa...

nå har eg netopp sotte meg ner å lest alle loggene du har skreve:)eg prøve å finna ud av ting på denne siå å d va nokså enkelt:P
græli gøy å se bildene fra plassene du har vert:D..i like`d it;)
virke såm du stor kose deg=D, men og litt stress nå i begynnelsen..men d komme seg te^^ masse gla i deg junii..eg komme te å stikka innom 1 gang om dagen å se om du har lagt ud noe nytt:D..hade hey<3